BLACK WEEK -65%. NYE TYPER RABATTER OM

Majbritt

Marie Egholm Author Photo
Translated by Marie Egholm14.08.2024

Indholdsfortegnelse

Arrow icon related to the table of content

Majbritt er vores Chief People and Culture Officer, som sidder på kontoret i København. Majbritt har et udvalg af tolv forskellige briller, og så er hun hunderæd for hajer, og er ikke bange for at lade sin familie svømme først når de er ude og bade.

Majbritt

Hvad betyder Klar for dig?

Det er en rummelig arbejdsplads med højt til loftet, med mega meget frihed. Der er plads til alle. Vi rekrutterer efter personligheder. Jeg tror på "Hire for attitude, train for skills”. Det er bedre at ansætte efter folks personlighed og gode adfærd, da dårlig adfærd er utrolig svær at ændre. Kvalifikationer kan vi altid bygge på efterfølgende.. Fra et kundeperspektiv, er det en virksomhed der kan levere lækker kvalitet til gode priser. Klar er jo lidt en underdog i det store marked , hvor man får virkelig meget for pengene. 

Hvorfor arbejder du hos Klar? 

Jeg føler jeg gør en forskel for de mennesker der arbejder her. Jeg kan mærke at jeg er glad hver dag jeg kommer hjem fra arbejde, for jeg har gjort en forskel for de mennesker der arbejder her. Der er meget fokus på vores kultur, og der er forskel på den danske og den estiske. Det at jeg kan være det bindeled der forbinder vores to kulturer synes jeg er fedt. 

Hvad tror du får Klar til at stå ud i markedet? Hvad gør os unikke? 

Det er sindssygt lækkert kvalitet til billige penge. Det er klart det jeg synes gør os unikke. 

På hvilken måde har Klar influeret din holdning når det kommer til at balancere pris og kvalitet? 

Engang tænkte jeg, at billigt var lig med dårlig kvalitet, men det gør jeg ikke længere. Det handler om hvordan du driver din forretning. 

Hvilket produkt er dit yndlings? 

Bondehusvindue, bare fordi jeg synes det er pænt. Hyggeligt, idyllisk, og så er det meget dansk. Jeg er selv vokset op med bondehusvinduer. 

Hvad ville du prioritere hvis du skulle købe døre og vinduer til dit hjem? 

Det er vigtigt for mig, at det er billig og ordentlig kvalitet. Og at det er nemt tilgængeligt – alt skal være nemt når jeg skal købe noget online. 

Hvad gør Klar for at øge kundetilfredsheden? 

Vi gør jo sindssygt mange ting. Blandt andet ansætter vi kundeservice medarbejdere der har god kommunikation, vi svarer på vores trustpilot, træner medarbejdere op i produkter, så vi kan give den maksimalt bedste kundeservice. 

Hvordan tror du Klar vil se ud i fremtiden? 

Jeg tror Klar får en stor bid af B2B kagen, og flere aftaler med håndværkere. Jeg tror vi bevæger os hen mod at få flere produkter som kan tilpasses vinduer og døre. Som for eksempel myggenet. 

Relateret indhold