55% UDSALG + 20% RABAT PÅ MONTERING - Slutter om
Namir image

Namir

Marie Egholm Author Photo
Translated by Marie Egholm24.07.2024

Indholdsfortegnelse

Arrow icon related to the table of content

Namir er en af vores Customer Service Specialists, så du har måske hørt hans milde røst hvis du har ringet til os. Namir elsker jacuzzi, og glæder sig meget til at Pizza Hut vender tilbage til danmark. Læs mere on Namir her.

Namir

Hvad betyder Klar for dig?

Venskab, samarbejde, hårdt arbejde og for at være ærlig, en masse sjov. Du har det sjovt hver gang du tager på arbejde. Vi arbejder godt sammen. Alle har det sjovt.

Hvorfor arbejder du hos Klar? 

Jeg søgte arbejde, og så et opslag på facebook. Der var en masse frynsegoder, der lokkede. Jeg havde lige færdiggjort min uddannelse, og det var en god mulighed for at få noget erfaring. Vores ture til Estland er specielt sjove. 

Hvad tror du får Klar til at stå ud i markedet? Hvad gør os unikke? 

Fabrikken, og os, er passioneret om at skabe gode kvalitets vinduer. Vi prioriterer at sikre at hvert skridt undervejs bliver grundigt checket, og at alt er op til standarden. Det er autentisk. 

På hvilken måde har klar influeret din holdning når det kommer til at balancere pris og kvalitet? 

Vi giver gode priser, selv uden discount. Jeg tror, det er derfor, der er mange der gerne vil købe vores vinduer. Fantastisk balance mellem pris og kvalitet. 

Hvilket produkt er dit yndlings? 

Siden jeg sidder i customer support, vil det være topstyrede vinduer. Jeg kan sige meget om det når kunder ringer. Jeg kender vinduet, så hvis jeg skulle vælge ét produkt, ville det være det. 

Hvad ville du prioritere hvis du skulle købe døre og vinduer til dit hjem? 

Siden jeg startede her, ville jeg prioritere kunde anmeldelserne. Du kan se, at kunderne er glade. Jeg vil altid vælge Klar, og fordi jeg arbejder her, kan jeg se, hvem der er bag produktet, og hvad der er gået i det hele. Jeg ville bare google Klar vinduer, jeg ville ikke have behov for at gå andre steder hen.

Hvad gør Klar for at øge kundetilfredsheden? 

Vi har for nylig ansat flere i customer service til at håndtere reklamationer. Jeg gør hvad jeg kan for at være sikker på at kunderne er glade, og prøver mit bedste for at løse et problem. Jeg undersøger, hvad problemet er, så vi kan finde en løsning.

Hvordan tror du Klar vil se ud i fremtiden? 

Som det går nu, tror jeg det bliver rigtigt stort. Jeg tror vi kommer til at vokse i fremtiden, til vi når et punkt hvor salgsargumentet ikke vil være prisen, men kvaliteten taler for sig selv.

Hvor ser du dig selv om 10 år? 

Forhåbentlig er jeg gift og har børn, bor i en flot lejlighed og arbejder et sted jeg er glad.