Sørg for at din levering matcher din bestilling, og at der ikke er nogle problemer eller skader på din ordre, før du underskriver for modtagelsen. Det vil beskytte din garanti, og så har du også dokumentation for skader (hvis der er nogen) fra leveringen eller produktionen.

1Før du underskriver for modtagelsen
Hvis du ser nogen tegn på skader, så notér det i kvitteringen for modtagelsen. Hvis der ikke er nogen tegn på skade, kan du sikkert kvittere for modtagelsen.
2Inden for 24 timer efter du har kvitteret for modtagelsen
Gå venligst igennem følgende:
  • Gennemgå din ordre og sørg for at alt er korrekt, og at det er matchende med det, som står på din ordrebekræftelse:
  • Tag billeder af hele pallen med elementer, før at du pakker den ud – hvis du har fundet nogen fejl, så tage close-up billeder af skaderne, så du har dem dokumenteret 
  • Brug vores reklamationsformular, hvis du har fundet fejl eller manglerreporter fejlene indenfor 24 timer
  • Hvis du har brug for hjælp, så skriv eller ring til vores kundeservice på [email protected] eller +45 78 768 883
  • Hvis uheldet er ude, og du har fundet fejl ved din ordre, så begynd endelig ikke at installere produkterne, før vi har fundet en løsning på din reklamation