job1.JPG

Er du en fantastisk SALG-OG KUNDEREPRÆSENTANT som ved at det kun er hos en start-up, hvor man kan få en vild læringskurve samtidig med at være en del af et dynamisk team?

Hvis du kan sige ja til ovenstående, og samtidig er motiveret til at prøve noget nyt og til tage imod et tilbud som vi garanterer, er bedre end det du har på nuværende tidspunkt – så bør du læse videre, og tilslutte dig os i Klarvinduer!

 

Hvem er Klarvinduer?

Klarvinduer er en hurtigt voksende virksomhed, som forsøger at ruske op i den traditionelle vindues- og døre industri ved at tænke fremadrettet, nyskabende, 360 graders serviceminded, smartere og ved at have de bedste mennesker bag hele vores forretning. Vi producerer vinduer og døre i den bedste kvalitet på vores egen fabrik, og sælger disse elementer via vores super intuitive hjemmeside. Vores trustpilot viser tydeligt at vores kunder er tilfredse med både vores service og vores produkter. I Klarvinduer har vi fundet den magiske genvej til den hurtigste levering på markedet, hvilket kunderne elsker!

 

Hvad går jobbet ud på?

Som ’salg- og kunderepræsentant’ i Klarvinduer vil du gå forrest for at give vores nye potentielle kunder den sidste sikkerhed til at virkeliggøre deres drømmeprojekter i samarbejde med os. Din arbejdsdag vil primært bestå i at sælge til og rådgive vores kunder. En potentiel kunde er aldrig en afbrydelse, men din vigtigste opgave. Du vil tage imod vores kunder og servicere dem via telefon, e-mail og chat. Dit mål er at lukke de henvendelser der kommer på daglig basis med et salg. Der er udelukkende tale om salg, til potentielle kunder som selv henvender sig til os. Der vil være rig mulighed for selv at påvirke stillingen og arbejdsopgaverne i den retning som passer bedst til dig (det er en af de klare fordele ved at arbejde i en start-up).

Din dagligdag vil i høj grad være et samarbejde med vores administrative personale, og i særdeleshed vores kundeservice. Du vil i samarbejde med dine kollegaer i kundeservice og vores ’eCommerce manager’ planlægge din arbejdsdag/-uge, med det formål at opnå den bedste kvalitet og produktivitet i dit arbejde.

 

Hvem er den rette kandidat til jobbet?

For at kunne udfylde stillingen på bedste vis, skal du helt oplagt have en klar passion for salg og service. Vi søger en person som er løsningsorienteret; loyal og som kan repræsentere Klarvinduer på professionel vis, samt en person som altid stræber efter at levere succesfulde og gode oplevelser til vores kunder. Vi søger en teamplayer og en løsnings- og tidsorienteret troldmand/kvinde: du føler dig tryg ved at multitaske, prioritere og administrere tid på den mest effektive måde. En ambitiøs "lead closer", som er dedikeret til at levere personlig service med wow-effekt for vores kunder. En person som er nysgerrig i det ukendte og villig til at kaste sig ud i en verden med vinduer og døre. En person som leverer resultater og en person som er modig og ydmyg og meget vigtigt, en person som ved at arbejde skal være sjovt!

 

Hvad forventer vi af dig?

  • At du har relevant uddannelse i forbindelse med salg og service / bevis for konkret erfaring med at arbejde med vinduer og døre.
  • At du har et kæmpe sælger-gen. (Erfaring med salg er et plus).
  • En brændende passion for at lære og udvikle dig, både personligt og professionelt.
  • Flydende i både tale og skrift på såvel dansk som engelsk.
  • Gode IT-kundskaber. Vi bruger mange forskellige software-programmer og platforme, som gør vores arbejdsdag lettere.
  • Vi forventer yderligere at du er i stand til at give værdifuld feedback og indsigt fra dine oplevelser med vores kunder.

 

Hvad kan du forvente af os?

  • Muligheden for at blive en del af teamet som står for at udvikle en af de strategiske dele af vores forretningsmodel for 2020 – ”full service” for vores kunder.
  • Fleksibilitet – Det er muligt at arbejde hjemmefra fra tid til anden.
  • Intet lønloft
  • Grundig oplæring i alle vores produkter og ubegrænsede besøg på vores fabrik, indtil du føler at du har alle værktøjerne til at være den bedste ambassadør for Klarvinduer.

 

LAD OS KOMME I GANG!

Ansøgningsfristen er 20.01.2020

Send din ansøgning med vedhæftet CV til vores HR-chef på [email protected]

 

Ved yderligere spørgsmål til stillingen, kan du rette telefonisk henvendelse til vores      eCommerce Manager, Philip Ryge Christensen på tlf.: +45 61680278

 

VORES ADRESSE ER: Vesterbrogade 26, 1620 København V