Reklamationsguide.png

Reklamation

Du har sikkert glædet dig til at pakke dine nye vinduer ud, men det er bedst, at du følger 4 vigtige skridt, inden du gør dét. Så sikrer du dig, at alt er som det skal være :) 

1Når du modtager
Kig produkterne igennem med chaufføren, før du pakker den ud. Se efter ‘synlige skader’, dvs. skader som kan ses før udpakning. Hvis du finder nogen, skal du nemlig kvittere med forbehold sammen med chaufføren på følgesedlen.
2Tag hurtig kontakt

Hvis der er nogen ‘synlige skader’, skal du også kontakte os indenfor 24 timer. Efter at have kontaktet os, kan du pakke ordren ud og se efter ‘skjulte skader’, dvs. skader der først kan ses efter udpakning. Hvis der er skjulte skader, har du 7 dage til at kontakte os og lave en reklamation.

3Tag billeder

Tag billeder af det sted, hvor der er en skade, fejl eller mangel. Tag også billeder af hele pallen med produkterne på, hvis der er tale om en synlig skade. Tag billeder af hele produktet forfra og bagfra, hvis det handler om en skjult skade. 

OBS! Bemærk venligst at visse aspekter af kvaliteten af produktet (herunder; skævhed, asymmetri etc.) ikke kan vurderes/testes før produktet er fuldt monteret efter vores forskrifter.

4Udfyld formularen

Udfyld reklamationsformularen, som du finder på siden her. Hvis det er en synlig skade, skal du angive det som en transportskade. 

Vi tager imod reklamationer løbende, og lige så snart din er sendt, kan vores reklamationsafdeling begynde at vurdere din sag. På tegningen, kan du se, hvor du kan finde dit positionsnummer og ordrenummer. Det skal du nemlig også bruge til formularen :)

Ordrebekræftelse.png
Hvis du stadig er i tvivl om vores håndtering af reklamationer, så tøv endelig ikke med at kontakte vores kundesupport på mail : [email protected] eller ring til os på 78 768 883