Her får du svar på ofte stillede spørgsmål

BESTILLING

1Hvor meget koster min ordre?
For at finde ud af hvad din ordre koster, skal du vælge de produkter som du ønsker. Her kan du udfylde mål, vælge tilbehør, materiale og hvilken type glas du ønsker - direkte på hjemmesiden. Du kan se prisen lige ved siden af ​​produktet. Hvis du vil have flere elementer anbefaler vi, at du tilføjer alle elementerne med de korrekte dimensioner og ønskede funktioner i indkøbskurven, hvor du kan se prisen for hele ordren inklusive rabatter.
2Kan jeg vælge andre farver end dem, der findes på hjemmesiden?

Desværre har vi ikke mulighed for at tilbyde andre farver end dem, der er tilgængelige på hjemmesiden.

3Kan jeg få større dimensioner end mulighederne på siden?

Da alle vores produkter er fremstillet i specielle størrelser, har vi været nødt til at foretage visse begrænsninger for at sikre hurtige leverancer. Derfor er det desværre ikke muligt at bestille i andre størrelser end de mål du finder på hjemmesiden. 

4Kan man få håndtag på ydersiden af ​​terrassedørene?
Nej, desværre ikke. Vores terrassedøre har kun håndtag på indersiden. Men vi anbefaler, at du tager et kig på vores facadedøre, hvor du kan få håndtag og låse både indvendigt og udvendigt.
5Tilbyder I garanti på jeres vinduer og døre?
Ja, Klarvinduer giver dig 10 års produktgaranti på fejl og mangler på alle vores produkter. Læs mere om garantien på klarvinduer.dk/garanti.
6Jeg skrev det forkerte mål, da jeg bestilte. Kan jeg ændre dette nu?

Desværre har vi ikke mulighed for at ændre din ordre. Dog kan vi annullere din første ordre og derefter lave en ny. Annullering af en reservation kan foretages gratis op til 24 timer efter reservationen. Efter 24 timer er afbestillingsgebyret 50% af det samlede reservationsbeløb. Hvis annullering sker efter 7 dage, betales det fulde beløb af ordren af ​​kunden.

For at annullere ordren skal du kontakte kundeservice skriftligt på [email protected] med dit ordrenummer. Annulleringen skal derefter bekræftes skriftligt af Klarvinduer for at være gyldigt.

7Har I nogle produkter på lager, som jeg kan købe og hente med det samme?
Nej desværre ikke. Alle vores produkter fremstilles på bestilling efter dine mål og ønsker, så der er ikke nogle produkter på lager. 

BETALING

8Hvordan betaler jeg?
Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder efter dine behov. Du kan betale med det samme med kreditkort og Mobilepay, eller finansiere dit køb med Sparxpres. Læs mere om betaling her klarvinduer.dk/betaling og om finansiering her klarvinduer.dk/financiering. 
9Jeg har problemer med betaling. Hvad gør jeg?

Betaler du med VISA/DANKORT eller MASTERCARD gør vi opmærksom på, at du kan blive bedt om at godkende din betaling med 3D Secure Authorisation. 3D Secure er en sikkerhedløsning for online kortbetalinger, hvor du skal bruge Nem-ID appen eller nøgleviser.

Bemærk: Det er efter ny lovgivning ikke muligt at godkende din betaling i 3D Secure med Nem-ID papkort.  

Med MASTERCARD kan der være en beløbsgrænse på dit kort, som er aftalt med din bank. Hvis din betaling afvises skal du kontakte din bank, da vi ikke kan ophæve denne beløbsgrænse.  

Hvis du har stadig har problemer med at gennemføre din betaling, så kontakt vores kundeservice, som vil hjælpe dig på rette vej. Ring til os på telefon 78 768 883 (hverdage mellem 9-15) eller send en mail til [email protected]

LEVERING

10Hvad koster levering?
Standard levering koster DKK 329,- medmindre der leveres til en ikke-brofast ø. I så fald vil prisen altid være 799,- uanset kampagner og tilbud. Du får gratis levering i Danmark på køb over 15.000,- (gælder ikke for ikke-brofaste øer).

klarvinduer.dk/levering kan du få et overblik over din leveringspris gennem vores brugervenlige illustration. 
11Hvornår leveres min ordre?

Når du bestiller, får du oplyst en forventet leveringsuge. Den endelig leveringsdato får du oplyst den dag ordren er pakket og er klar til distribution fra Estland. Du får en mail med leveringsdatoen 2-4 dage før planlagt levering.

Levering anses for at være på et acceptabelt tidspunkt, hvis leveringen finder sted senest fire uger efter den estimerede leveringsdato. Vi anbefaler derfor, at du ikke bestiller en håndværker eller montør, før du ved mere præcist, hvornår din ordre ankommer.

12Hvordan leveres min ordre? 

Din ordre afsendes som standard med ‘standard levering’, hvor forhold som fast underlag, plads til kørsel og brofast ø skal opfyldes. Opfylder din leveringsadresse ikke disse forhold, kan du vælge en alternativ levering. 

En alternativ levering kan foretages med tre forskellige biler alt efter leveringsforhold. Alle alternativ leveringsformer skal oplyses skriftligt til Klarvinduer senest ugen før planlagt leveringsuge. Vi tilbyder også levering til ikke-brofaste øer i Danmark. Læs mere om leveringsformer her klarvinduer.dk/levering. 

13Kan jeg få min ordre tidligere, end det hjemmesiden siger?

Nej, desværre er det den forventede leveringsuge på hjemmesiden, der gælder. Skulle noget ændre sig, kontakter vi dig hurtigst muligt.

OPMÅLING OG MONTERING

14Tilbyder I opmåling og/eller montering af vinduer og døre?

Klarvinduer tilbyder ikke opmåling eller montering. Vi har dog lavet nogle guides til dig, som vi håber du finder nyttige. Her finder du vores guide til opmåling, og her kan du læse vores guide til montering og afmontering.  

REKLAMATION

15Hvad gør jeg, hvis der er noget galt med de varer jeg har modtaget?

Vi bestræber os altid på, at levere produkter som forventet, men desværre kan der stadig opstå fejl. Fortvivl ikke, vi vil gøre vores bedste for at løse det! Vores højeste prioritet er, at du er tilfreds. Hvis du oplever transportskader, en defekt på et produkt eller et forhold, der ikke opfylder dine forventninger, kan du informere os om dette, så vi kan løse problemet så hurtigt som muligt. 

Synlige transportskader skal indrapporteres indenfor 24 timer og usynlige transportskader skal indrapporteres indenfor 7 dage. Læs mere om, hvordan du fortsætter her https://klarvinduer.dk/reklamationer.

 

find nye vinduer her    find nye døre her